vrijdag 6 januari 2017

Hem loven zolang als ik leef

Zoals je onder één van de tabbladen heb ik een nieuw thema voor dit jaar: God loven. Mijn liefde voor dit thema groeide tijdens een preek op nieuwjaarsdag.

De voorganger vroeg: "Wat zijn jouw goede voornemens voor 2017".

  • Gezonder eten?
  • Stoppen met roken?
  • Meer aandacht voor je gezin?

David had ook een goed voornemen. Niet maar voor een jaartje. Maar voor de rest van zijn leven.


Ik zal de HEERE loven in mijn leven, ik zal voor mijn God psalmen zingen zolang ik er nog ben.  Psalm 146:1

Hem loven zolang als ik leef. Dat raakte me. Welke reden heb ik om Hem ondanks alles te blijven loven? God loven in de bediening van het alledaagse, tegen alle machten in.

Daar wil ik over bloggen dit jaar.

2 opmerkingen:

Dank je wel dat je de tijd nam om te reageren. Ik weet nog niet wanneer, maar ik kom ook graag jouw blog lezen! Je mag me ook mailen naar: ademhalenbijgod@gmail.com