woensdag 27 mei 2015

Ik vertrouw op U

Vandaag moet ik weg voor medisch onderzoek. En ik ben vreselijk zenuwachtig! Bang voor het onbekende. Bang dat er wat uit gaat rollen: een volgend traject of medicijnen.

Vertrouw op Hem
Ik probeer aan God te denken. Dat Hij altijd bij me is, waar ik ook heen ga. Ik vertrouw op Hem. Ik vertrouw echt op Hem. Ook al wordt ik heen en weer geslingerd door mijn gevoel.


Het morgenlicht sijpelt naar binnen. Ik trek de gordijnen open. Eerst nog maar eens boodschappen doen, voordat ...

Let me trust in your mercy
Show me how. Free me.
Free me from anxiety and stress
That I may find rest
In your loving arms

15 opmerkingen:

  1. Sterkte vandaag. Ik hoop dat het goed gaat .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte !! llas een mooie tekst / spreuk

    Als God ons over rotsachtige wegen laat gaan,
    zorgt Hij ook voor stevige schoenen !!

    Lieve groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hieraan heb ik een paar keer gedacht vandaag! Dank je wel.

      Verwijderen
  3. Heel veel sterkte toegebeden in Zijn nabijheid.

    Mijn Trooster

    Wanneer ik bid
    heb ik mijn ogen dicht
    maar weet U naast
    of achter mij

    als ik mijn ogen open
    bent U verdwenen uit het zicht
    maar in mijn hart
    straalt warm uw Licht.

    Coby Poelman-Duisterwinkel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel sterkte. Toch inderdaad altijd spannend zo´n medisch onderzoek, kan ik goed begrijpen. Ik wens je toe dat je mag merken en weten dat de Heere je toevlucht en sterkte is!
    Hartelijke groetjes van Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens je heel veel sterkte toe.
    Hij is nabij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I was just reading a blog this morning that had a tremendous story of healing in the comments. Please scroll down to the comments and be blessed... https://lanciaesmith.com/god-is-our-rescuer-psalm-18-16-19/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoop en.bid dat je naast Zijn aanwezigheid ervaren te hebben, ook goede berichten hebt ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo herkenbaar... Ik wens je Zijn kracht en sterkte toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sterkte hoor, hoe gaat het nu met je? Ik heb wat minder geblogd en lees het nu pas.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je de tijd nam om te reageren. Ik weet nog niet wanneer, maar ik kom ook graag jouw blog lezen! Je mag me ook mailen naar: ademhalenbijgod@gmail.com